L’Adictes Fest de Tàrrega comença aquesta nit (23.30 hores) amb la festa de presentació i l’actuació d’Old Time Spooks al Bar Kirikú, únic local on encara es poden adquirir les entrades anticipades físiques per 35 euros. A taquilla costaran 40.
La novena edició del festival s’obrirà dissabte al matí (11.00 hores) a la Plaça de les Nacions Sense Estat amb la Festa de Benvinguda i les actuacions gratuïtes i a l’aire lliure de quatre grups: Konflikto de Libertad, Old Time Spooks, Sentido Crítico i Ratpenat.
La resta de les 15 bandes convocades actuaran a l’Espai Mercat a partir de les 15.45 hores amb el següent ordre: +Turba2, Pubic Enemy, Radiocrimen, Suicidas, Anti Nowhere League, Opció K95, Petra de Fenetra, Cockney Rejets, Batec, Skarface y Milicians, formació de street punk de la Garrotxa que substitueix Ignotus que va caure de cartell aquesta mateixa setmana.
Cal destacar la presència de formacions mítiques com els britànics Cockney Rejets i presència internacional de Konflikto de Libertad de Mèxic, Skarface de França i Anti Nowhere League, del Regne Unit.
Pel que fa als serveis paral·lels es disposarà de Food Trucks, Merkadillo Punk, Taller de Parxes pels Petits i Acollida d’infant de la mà de Quàlia, de 16.00 a 20.00 hores (cal portar berenar), amb l’entrada del festival. Up The Punk!