Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El Hiopos Lleida treballa per a ser intensos tot el partit

“Les derrotes contra Manresa i Unicaja foten perquè els vam tenir”, diu un Millán Jiménez, que destaca la importància d’anar “tots a una” a Bilbao

N. G. Millán Giménez, amb la pilota en una acció amb l’equip Bordeus

ARTICLES - ZONA 2

El Hiopos Lleida afronta la primera mala dinàmica de resultats de la temporada després de tres derrotes seguides i la plantilla vol girar full com més aviat millor per a lluitar pel triomf contra el Surne Bilbao Basket del targarí Jaume Ponsarnau.

Així ho va comentar ahir el jugador de l’equip Millán Jiménez, que creu que en el partit contra l’Unicaja es van recuperar alguns dels trets identitaris de l’equip, però que no va ser suficient perquè l’ACB exigeix 40 minuts de concentració i exigència màximes. “Crec que no vam començar bé el partit. Igual que segurament ens va passar a Manresa o a Múrcia. Però la segona part de l’equip crec que va ser bona”, va valorar. “Vam lluitar i la gent se’n va anar satisfeta. Si haguéssim tingut una mica més d’encert en la primera hauríem guanyat. Però és cert que competim contra Unicaja”.

Preguntat sobre quina de les tres derrotes acumulades cou més, si Manresa, Murcia o Málaga, va comentar que “contra Murcia ells tenen un gran dia i nosaltres al revés. I les altres dues sí que foten bastant perquè les vam tenir”. Sobre la visita a Bilbao va dir que “el més important serà anar tots a una”. El seu company, Cameron Krutwig, va valorar que “per primer cop tenim més derrotes que victòries; hem de mantenir el cor, serà igualat contra el Bilbao”.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12