Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El Hiopos Lleida confia estrenar el nou parquet el dia 12 per als entrenaments

L'alcalde, Fèlix Larrosa, defensa la inversió d'uns 400.000 euros pel 'prime time' de promoció

Tony Alcántara / El paer en cap supervisant un dels trams de parquet

ARTICLES - ZONA 2

Visita d’obres. Les portes del pavelló Espai Fruita Barris Nord es van obrir ahir per rebre l’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, que, acompanyat de diverses autoritats, va supervisar les obres d’adequació del recinte a les exigències de la Lliga Endesa i del canvi de parquet, que suposen una inversió d’uns 400.000 euros, segons va informar l’Ajuntament. La previsió és que l’equip pugui estrenar la pista a partir del día 12 d’aquest mes, per iniciar els entrenaments de pretemporada.
L’empresa Mondo Iberica SAU, adjudicatària de la renovació de la pista, ha retirat el gastat parquet anterior i en munta un de nou, de darrera generació, i que és flotant i amb millors prestacions, seguint la normativa FIBA i UNE. La instal·lació inclou el marcatge de la pista, que desplaça un metre el centre per una millor retransmissió televisiva i d’angle per a ‘l’instant replay’, perímetre, ampolles, cercle central massissat i manteniment sota el parquet. En total es col·locaran 1.400 metres quadrats de parquet i Larrosa va afirmar que tot estarà a punt per al primer partit a casa, el 6 d’octubre, contra el Barça. El pressupost del parquet és de 186.858,06 euros, IVA inclòs, finançat per la Diputació de Lleida, mitjançant una subvenció, i per l’Ajuntament de la capital del Segrià. La resta d’actuacions contemplen un canvi de cara important per al pavelló. Es millora el sistema d’il·luminació, amb 32 punts de llum amb tecnologia LED, deixant els actuals focus com a suport si calen. Hi haurà canvi de cistelles, de marcadors, de pantalles informatives i de comptadors de la possessió. També s’ha de millorar el so i fins i tot, dins el manteniment general, es repassarà el sostre per evitar que es coli aigua quan hi ha pluges intenses.
Aquestes intervencions costen uns 200.000 euros. El paer en cap va defensar tota la inversió dient que “val la pena competir en la segona millor lliga del món, la millor d’Europa. Com apuntava en el darrer ple (en el qual es va aprovar garantir el suport econòmic al club), 20 segons de publicitat d’aquest ‘prime time’ (hores principals) ja tenen un cost de 25.000 euros i amb l’Hiopos Lleida en tindrem molts. Tots, club i ciutat, haurem de ser prou audaços per posar-nos en el mapa europeu. El president del Hiopos, Albert Aliaga, va agrair la celeritat en les obres. “Al juny pujàvem i al setembre comença la lliga i no és fàcil fer-ho tot”. Aliaga també va destacar la sintonia amb l’ACB. “Ara som socis i diem la nostra”, i va afegir que “l’equip fa bona pinta i falta un pívot”.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8