Sense pràcticament temps suficient de recuperació, el Hiopos Lleida, que ve d’obtenir una victòria de prestigi en el seu segon i últim partit de la Lliga Catalana contra el Joventut de Badalona, tornarà a saltar avui a la pista per mesurar-se al Surne Bilbao Basket en un capítol més de l’exigent pretemporada dissenyada pel club de la capital del Segrià com a preparació per a debutar en la Lliga Endesa.
L’equip que dirigeix Gerard Encuentra ha incorporat a Derek Cooke per al joc interior, i el pivot ja va veure en directe, com a espectador, el triomf contra els verd-i-negres a Tarragona.
Malgrat que l’entrenador lleidatà del Hiopos manifesta cada vegada que té ocasió que en aquestes alçades els resultats manquen de qualsevol importància, també és cert que haver trencat el gel superant la Penya serà un reforç moral per a un equip que ha d’agafar confiança en les seves possibilitats.
Per la seva banda, l’entrenador targarí del Surne Bilbao, que ve de cedir l’Euskal Copa, visitarà la seva localitat d’origen, igual que el jugador del Hiopos Pierre Oriola, cosa que farà el partit especial. El partit està previst a partir de les 19.00h en el pavelló del CN Tàrrega.