El comunicador El Gran Wyoming, els periodistes Paco Lobatón, Isaías Lafuente, Gemma Nierga, Toni Clapés i Alejandra Herranz o les cantants Pastora Soler i Valeria Castro són alguns dels guardonats amb els Premis Ondas 2025.
L’actor Secun de la Rosa, les cobertures radiofòniques de l’apagada del 28 d’abril i les sèries ‘Celeste’ i ‘Querer’ també han estat reconeguts amb aquests guardons.
L’especial informatiu de la mort i funeral del papa Francesc i ‘Conclave’ de RTVE han estat considerats el millor programa d’actualitat o cobertura especial, mentre que ‘Pàgina Dos’ de La 2 de RTVE s’ha endut el guardó al millor programa d’entreteniment; ‘El minut heroic: jo també vaig deixar l’Opus Dei’ docusèrie d’HBO Max dirigida per Mònica Terribas, ha estat el millor documental.
El Gran Wyoming ha estat premiat com a millor comunicador, un guardó que en categoria femenina ha estat per a Alejandra Herranz. El premi especial de l’organització ha recaigut en el periodista Paco Lobatón per “la seva llarga trajectòria televisiva, alhora que s’ha reconegut la trajectòria del també periodista Isaías Lafuente.
En l’aspecte radiofònic, l’espai dirigit per Toni Clapés Versió RAC1 ha estat elegit millor programa, mentre que el Cafè d’idees de Ràdio 4 i Gemma Nierga és el millor programa de ràdio de proximitat.
Alhora, la millor idea radiofònica és ‘Un llibre, una hora’ de la Cadena SER i el millor podcast és ‘Es deia com jo’ de D’això no se’n parla i EITB Media, mentre que la millor campanya de ràdio és ‘La ràdio ho fa tot inoblidable’ de Pingüí Torreblanca i MONO Madrid, la millor agència.
Pel que fa a la televisió, la sèrie ‘Celeste’ de Movistar Plus+ és la millor comèdia, i ‘Querer’ de Movistar Plus+ i ‘Pubertat’ d’HBO Max i 3Cat s’han repartit el premi a millor drama, mentre que el millor contingut de proximitat és ‘El campo es nuestro’ d’Aragó TV.
Per la seva banda, Secun de la Rosa ha estat distingit com a millor intèrpret masculí en ficció per ‘Superestar’ de Netflix, mentre que l’elenc de ‘Fúria’, format per Carmen Machi, Candela Peña, Pilar Castro, Nathalie Poza, Ana Torrent, s’ha portat el millor a Cecilia Roth i Claudia Salas.
MUSICAL
Dins de la categoria musical, Pastora Soler s’ha endut l’Ondas a la trajectòria, mentre que Valeria Castro i Guitarricadelafuente han estat considerats com el fenomen musical de l’any i ELS40 Music Awards 20. Finalment, han estat reconeguts el comunicador argentí Alejandro Dolina i el programa ‘The last ride’ de RAI Itàlia a l’apartat internacional.














