La vaga parcial convocada pel personal administratiu i tècnic de la Generalitat aquest dijous entre les dotze i les dues del migdia ha tingut un seguiment de l’1,16%, segons dades facilitades pel Govern. L’executiu català indica que durant l’aturada no hi ha hagut incidents i s’ha mantingut el funcionament normal dels centres de treball. També s’ha garantit la prestació de serveis essencials a la ciutadania.
Per departaments, la incidència més destacada ha estat al d’Empresa i Coneixement, on han participat en la vaga parcial un 2,21% del personal. A Afers i Relacions Institucionals i Exteriors i Transparència no hi ha hagut cap tipus de seguiment. En total, la plantilla d’administratius i tècnics de la Generalitat la formen 30.382 persones, de les quals han fet l’aturada 352.
Aquestes dades, que són provisionals, no inclouen el personal afectat per la vaga convocada als centres d’atenció primària de l’Institut Català de la Salut (ICS) i dels centres sanitaris concertats. Tampoc no inclouen el personal docent afectat per la convocatòria de vaga de mestres i professors als centres d’ensenyament i a les universitats catalanes.