Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El Govern vol reformar la Constitució per blindar el dret a l’avortament

La ministra d'Inclusió i portaveu del govern espanyol, Elma Saiz, aquest dimarts a la Moncloa

ARTICLES - ZONA 2

El Govern va aprovarblindar i garantir el dret a l’avortament a la sanitat pública a través de la reforma de l’article 43 de la Constitució, malgrat la previsible negativa del PP, que no recolzarà aquesta reforma constitucional que necessita una àmplia majoria al Congrés i al Senat.

El Consell de Ministres va aprovar en segona volta el projecte de llei de reforma de l’article 43 de la Carta Magna després de demanar l’informe favorable del Consell d’Estat que veu “constitucional” la proposta de l’Executiu de reconèixer el dret de les dones a interrompre de manera voluntària l’embaràs i obligar els poders públics a garantir aquesta prestació en condicions d’igualtat efectiva.

La reforma, que requereix majories de tres cinquens al Parlament, s’impulsa perquè l’Executiu vol “protegir” el dret a la interrupció voluntària de l’embaràs a la sanitat pública i “reforçar l’obligació de garantir el seu exercici en condicions sanitàries apropiades”.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12