Sessió: No iniciada

Search

ZONA PATROCINADA (BANNER NAUT ARAN)

El Govern d’Aran inicia un torn de visites als pobles aranesos

Sota el nom “Parlam d’Aran. Parlam de tu”, la síndica d’Aran, Maria Vergés, acompanyada pels consellers i conselleres de govern, visitarà tots els pobles de la Val d’Aran

ARTICLES - ZONA 2

El Govern d’Aran ha començat un torn de visites als pobles de la Val d’Aran per reunir-se amb els veïns i veïnes i presentar-los els avenços més destacats de l’acció de govern, així com per establir un canal de comunicació directa amb la ciutadania i conèixer les impressions, opinions i dubtes que puguin plantejar.

“Amb aquestes visites pretenem donar transparència a la ciutadania pel que fa a la feina del Conselh Generau d’Aran, així com obrir un espai per a la participació i la comunicació entre govern i veïns i veïnes”, explicava la síndica d’Aran.

La ronda de trobades s’iniciava ahir a Betren i progressivament s’informarà amb antelació sobre el calendari de visites a cada poble.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12