El Força Lleida limitarà el nombre d’abonats en la temporada del retorn a la Lliga ACB. El club té previst presentar la campanya aquesta mateixa setmana i valora establir el topall en la xifra de 4.000 abonats, tal com explicava ahir el president, Albert Aliaga.
“La mateixa lliga té una sèrie de compromisos i, a més, també cal deixar entrades per vendre en taquilla, que és una font d’ingressos importants”, explicava.
El president reconeixia que els preus pujaran, però que seran “de mercat, i que els actuals abonats tindran preferència durant un temps per renovar el seu carnet”.
Aliaga també confia a arribar a aquesta xifra de 4.000 abonats perquè és imprescindible per poder fer un projecte ambiciós de cara al futur.
Les grades del Barris Nord, amb capacitat per prop de 6.000 espectadors, continuaran amb les zones actuals per bé que s’augmentaran els controls tant en l’entrada al recinte com en l’accés als seients.
Negociacions amb diferents empreses pel patrocini
Un dels molts fronts oberts que té el club és la confirmació del patrocinador principal. L’actual, ICG, ja va anunciar que continuarà col·laborant, però no donarà nom a l’equip. A partir d’aquí el club negocia amb diferents empreses, entre les quals Atlas Energia, que ja patrocina l’equip inclussiu de l’entitat.