El festival L’Art a l’Horta portarà el pròxim cap de setmana a la partida de Butsènit el concert de Selva Nua i l’espectacle “Leira. No camino” de la companyia Nova Galega de Danza.
El dissabte, dia 6, a les 21 h, a l’espai de la font de la Mare de Déu de Butsènit, tindrà el concert de Selva Nua, una banda lleidatana de música pop amb influències soul i lo-fi, formada el 2019 per Joana Jové, Adrià Garcia i Gerard Català. De les 20 a les 23 h hi haurà un espai destinat a parades amb productes gastronòmics per menjar i beure mentre es gaudeix de l’entorn de l’Horta i el concert.
El diumenge, dia 7, al matí, Nova Galega de Danza actuarà al mateix espai amb la proposta “Leira. No Camiño” de dansa i música.