Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

‘El cubismo en la cultura moderna’, curs gratuït per seguir en línia des de casa

ARTICLES - ZONA 2

El curs en línia gratuït El cubismo en la cultura moderna, del Museu Reina Sofia i la Fundació Telefónica, torna, en una tercera edició, per “portar la cultura a totes les llars” durant aquesta crisi de l’coronavirus.
Segons apunta el museu en un comunicat, aquesta nova edició del MOOC (Massive Open Online Course) sobre cubisme arriba, després de l’èxit de les dues primeres –amb més de 17.000 inscrits–, amb l’objectiu d’apropar a la “societat tots els recursos formatius i culturals”. Les obres de Juan Gris, María Blanchard, Picasso, Braque i altres artistes contemporanis són els eixos centrals de el curs, que arrenca en el context artístic, social i científic de principis de segle XX i acaba en la seva influència en l’actualitat, passant per altres cubismos alternatius, com els d’Argentina o Polònia. Vídeos, material addicional i recomanacions de lectures són els recursos amb què compten els alumnes per poder seguir aquest curs, que també disposa de mètodes d’avaluació com a test i altres activitats d’aprenentatge col·laboratiu.
El curs, desenvolupat per professors universitaris i responsables del Museu Reina Sofia i la Fundació Telefónica, i presentat per l’escriptor Albert Chessa, comença oficialment l’1 d’abril i dura vuit setmanes fins a l’1 de juny, tot i que les inscripcions romandran obertes durant tot el període.
La Fundació Telefónica i el Museu Reina Sofia manifesten amb el desenvolupament d’aquest curs el seu objectiu de convertir-se en “referents internacionals de la divulgació del cubisme”.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8