Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El Consell Social del Lleida “ve per a aquedar-se”

El club presenta el nou organisme consultiu que ajuda en el seu dia a dia

Lleida CF El Consell Social es va reunir ahir al Camp d’Esports per a la seva presentació oficial

ARTICLES - ZONA 2

El Consell Social del Lleida treballa des de l’estiu i ahir es va presentar oficialment com a signe d’obertura de l’entitat.

En una roda de premsa encapçalada per l’adjunt a la presidència, Marc Torres, es va explicar que el consell tindrà informació del dia a dia del club perquè es puguin entendre millor les decisions que es prenguin.

“El més important és que sigui el club de la gent”, va destacar Torres. Estatutàriament i jurídicament no està prevista la seva constitució, però la idea és que tingui continuïtat independentment del futur del club i eventuals futures propietats. La idea és que també funcioni com a control del club dins les seves funcions d’organ consultiu, que no executiu. Torres va agrair la tasca que fa el consell aquesta temporada en tots els àmbits i va destacar que “ve per a quedar-se”. Com a exjugador hi és Joan Ramon Puig Solsona, i hi ha un representant de cada penya i un representant dels abonats.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)