Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El Consell Comarcal de la Segarra conjuntament amb el Museu de Guissona van celebrar el “Dia de les Famílies” amb una jornada festiva

La jornada va ser un èxit absolut perquè va comptar amb una excel·lent participació de moltes famílies vingudes de diferents municipis de la comarca

ARTICLES - ZONA 2

El SISI, servei d’intervenció socioeducativa itinerant, del Consell Comarcal és un servei diürn preventiu de prestació bàsica garantida, fora de l’horari escolar. L’objectiu principal d’aquest servei és donar suport als infants i adolescents en situació de risc i les seves famílies.

El Dia de les Famílies va comptar amb una programació pensada per gaudir en família, amb activitats creatives, espectacles i música en un ambient distès i acollidor. Des de les 17 h fins al vespre, el pati del Museu de Guissona es va omplir de rialles i moviment. Es va començar amb un berenar popular i activitats per als més petits, com l’animació infantil amb la Bixicleta i els tallers de Tata Inti. A la mateixa hora, hi va haver tallers familiars a càrrec del SISI i del mateix Museu, pensats perquè petits i grans descobrissin i experimentessin junts. També hi havia degustacions de menjar del món a càrrec dels bars La Oficina i Nard, i l’ambient musical el va posar la música de llauna i, a les 20 h, el concert de la Coral Doll de Veus, que ens va portar en un viatge sonor ple d’emocions.

A la jornada hi va participar la consellera comarcal de l’àrea de serveis socials, igualtat i salut del Consell Comarcal, Elena Guirado, qui va destacar l’èxit de la participació en la jornada per part de les famílies de la Segarra.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8