El Força Lleida encara una nova jornada a l’Espai Fruita Barris Nord el divendres contra el Fuenlabrada, on voldran tornar al camí de la victòria, després de perdre a Gipuzkoa (87-72).
No ha agafat a ningú per desprevingut que el mes de març seria del tot competitiu pels lleidatans quant a viatges i a partits de màxima exigència. El pivot nord-americà, Cameron Krutwig, explicava com està l’equip físicament: “Hi ha alguns jugadors que sí que estem una mica cansats. Quan jugues un partit cada setmana és diferent de quant jugues 3 partits en una setmana”.
Sobre la part final de la temporada, el jugador assegura que hauran de jugar el millor bàsquet perquè “segur que hi haurà moviments a les posicions de play-off”.