Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El bloc del carrer Saragossa torna a tenir llum, després de gairebé quatre dies sense

Endesa confirma que la incidència ha estat per una instal·lació del Bershka, situada als baixos de l’edifici

Imatge del bloc i la botiga Bershka / FOTO: Tony Alcántara

ARTICLES - ZONA 2

Després de gairebé quatre dies sense llum en els 26 pisos del número 2 del carrer Saragossa, l’electricista del bloc i els tècnics d’Endesa i Cobra van poder solucionar el problema i retornar la llum a tots els inquilins. Segons veïns del bloc, aquesta va retornar al voltant de les 14 hores, posant fi a més de 90 a les fosques i sense poder fer vida normal. Endesa indica que el problema “ha estat per una instal·lació del Bershka que ens ha afectat a nosaltres i als veïns”.

“Ara haurem de fer llistat de l’afectació que ha tingut aquest problema a tots els habitatges”, va explicar una de les veïnes a aquest diari. Un quadre de la llum va ser el motiu de l’incident i ahir els operaris van treballar “des d’abans de les 12” del migdia per arreglar-ho.

“Hem hagut de comprar menjar del dia a dia, o subsistir amb conserves”, va relatar la mateixa veïna, amb inicials M.M. “Nosaltres encara, però la dona de 98 anys ha tingut greus problemes. Un dia més tancada a casa l’hauria afectat molt”, va detallar M.M.

Endesa insisteix que l’apagada ha estat per una “instal·lació deficitària del Bershka”, la qual ha provocat “interrupcions periòdiques”. “Ara és qüestió de l’empresa que s’arregli. Una xarxa nostra també ha estat afectada”, van dir d’Endesa. El Bershka, situat als baixos de l’edifici, roman tancat i un cartell indica que “es treballa en una avaria elèctrica”.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)