Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El bisbe d’Urgell presideix Santa Clara amb les clarisses de Balaguer

La celebració va cloure amb la benedicció dels panets i la veneració de la seva relíquia

FOTO_ L.M. Josep-Lluís Serrano venerant els fidels mentre les religioses distribuïen els panets beneïts

ARTICLES - ZONA 2

El bisbe d’Urgell i copríncep d’Andorra Josep-Lluís Serrano Pentinat, va presidir dilluns i per primer cop la festa de Sant Clara, amb la comunitat de clarisses del Sant Crist de Balaguer. D’entre els fidels que van acudir a la festa de Santa Clara al Sant Crist de Balaguer, va destacar la presència dels terciaris franciscans de Lleida, que se sumaren a l’Eucaristia en honor de la fundadora de les clarisses i figura senyera del franciscanisme, juntament amb Sant Francesc d’Assis.

El bisbe Serrano en la seva homilia, va referir-se a Clara com “aquella dama rica que seguint la pobresa de Sant Francesc, va despendre’s de tot el que tenia per esdevenir la dama pobra, però rica en caritat amb els més pobres en el seguiment de Jesús”.

La celebració va cloure amb la benedicció del panets de Santa Clara i la veneració de la seva relíquia que el mateix bisbe va donar venerar als fidels, mentre les religioses distribuïen els panets beneïts a tots ells. La cloenda de la festa la posà la comunitat de clarisses, encapçalades per la seva superiora Sor Maria Victoria Triviño, que després d’haver solemnitzat la celebració amb el seus cants i com és costum, oferiren als fidels una dansa que el mateix bisbe l’anomenà com “Presentació de Santa Clara”. Les nou religioses van dansar al voltant d’una icona de la seva fundadora feta per elles mateixes, presentant-la als fidels amb el ball i la música.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)