Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El BBVA referma “l’enorme interès” de l’opa al Sabadell

Carlos Torres diu que espera convèncer els accionistes del banc

ACN / El president del BBVA, Carlos Torres

ARTICLES - ZONA 2

El president del BBVA, Carlos Torres, es referma en l’”enorme interès” de l’opa al Banc Sabadell. “És una aposta per les pimes i per Catalunya”, va dir el directiu en un esmorzar a Esade. “Volem continuar creixent a Catalunya”, va afegir.

Torres va reiterar que l’oferta és “molt atractiva” per als accionistes del Sabadell, que són els que tindran l’última paraula, i va confiar que aconseguirà convèncer-los perquè l’operació prosperi. “El que han de tenir en compte és el que passarà si l’oferta falla”, va reflexionar. “En el supòsit que l’oferta no surti, un ha de pensar què farà el preu de l’acció del Sabadell”, va afegir. Torres va descartar “problemes” de competència en l’operació i ha negat que impliqui una reducció del crèdit.

Accionistes del Sabadell van aprofitar el torn de preguntes per qüestionar a Torres les xifres de l’opa. “La nostra oferta, lluny de ser hostil el que vol és potenciar les bondats de la gestió del Sabadell”, va dir.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12