Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El Barça culmina una gesta a Lisboa amb deu jugadors

Els blaugranes encarrilen el pas a quarts de final gràcies a un gol de Raphinha i amb Cubarsí expulsat des del minut 22 de la primera part

EFE / Raphinha va marcar des de lluny

ARTICLES - ZONA 2

Penalitzat per l’expulsió de Pau Cubarsí en el minut 22, el Barcelona va completar un exercici de supervivència a Lisboa que va culminar en gesta (0-1) gràcies al gol en el segon temps de Raphinha amb el qual l’equip blaugrana va desesperar al Benfica i es va acostar als quarts de final de la Lliga de Campions.

El conjunt blaugrana va donar la raó a qui pensa que pot ser campió. Malgrat jugar més de 70 minuts amb un jugador menys, l’equip català es va encomanar a la seguretat de Wojciech Szczesny sota pals, la llum de Pedri en la medul·lar i la pegada de Raphinha per a sumar un triomf d’equip gran.

Conscient de la transcendència del duel, Flick va sortir amb ‘l’onze de gala’. Va donar entrada a Iñigo Martínez i Alejandro Balde en defensa, mentre que De Jong va ser la parella de Pedri. Es van encendre bengales i petards.

La resta de resultats d’aquests vuitens de Champions han estat: Feyenoord-Inter (0-2); PSG-Liverpool (0-1); Bayern Múnich-Bayer Leverkusen (3-0); Brujas-A. Villa (1-3); R. Madrid-Atlético (2-1), PSV-Arsenal (1-7) i Dortmund-Lille (1-1).

 

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12