Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El 42% dels espanyols estalvia durant tot l’any per a assumir la despesa extra de Nadal

Entre els productes més buscats en les últimes setmanes per a regalar aquest Nadal es troben la Play Station 5 slim, el smartwatch Garmin Fenix 7Pro, mòbils com el Redmi Noti 14 Pro o el Poc F7 Pro, entre altres

ARTICLES - ZONA 2

Nadal continua sent una de les èpoques de major consum en les llars espanyoles i, per a afrontar l’increment de despesa que impliquen els regals, molts consumidors s’organitzen amb mesos d’antelació. Segons una enquesta realitzada als usuaris espanyols d’idealo.es el 42%, estalvia de manera progressiva durant tot l’any per a arribar a desembre amb major tranquil·litat financera.
Aquest comportament contrasta amb altres perfils que asseguren que no tenen problema a assumir la despesa extra sense planificació prèvia (29%), mentre que un 13% opta per pagar els regals en tres terminis i un 12% utilitza targetes de pagament ajornades.
Més enllà del pressupost, la tradició continua determinant el patró de consum. Gairebé tres de cada quatre espanyols, concretament el 73%, lliuren els seus regals el dia de Reis, una data clau a Espanya que manté la seva vigència enfront del 46% que celebra Papà Noel. Això afirma que, encara que cada vegada més llars avancen el lliurament de regals a desembre, gener continua sent el moment central del consum nadalenc a Espanya.

La gent es prepara per a Nadal: els productes més buscats en l’últim mes

Amb Nadal molt a la vora, les cerques en línia deixen clar quins regals estan en el punt de mira. La tecnologia i l’entreteniment es coronen com els favorits sota l’arbre: des de rellotges intel·ligents i telèfons intel·ligents fins a consoles i videojocs. L’estrella absoluta d’aquesta temporada és la Play Station 5 slim amb el joc EA Sports, que dispara el seu interès amb un creixement de més de 1000% en un sol mes. Li segueix de prop el Garmin Fenix 7Pro Solar, amb un 838% en cerques.
En telefonia, els nous models també es posicionen com a regal estrella: el Redmi Noti 14 Pro creix un 789% i el Poc F7 Pro un 680%; El joc manté la seva màgia, amb el videojoc Super Mario Galaxy amb un 660% i lla Nintendo Switch Feu olor Model, amb un 641% entre els més desitjats.
Els més petits tampoc es queden fora de la il·lusió nadalenca: La casa de nines de Gaby es dispara amb un 658%, mentre que el lifestyle continua marcant tendència en les llars amb regals pràctics com la Fregidora d’aire Cosori, que suma un 611% d’interès.

Espanya té un consumidor híbrid: el 40% no té preferència entre la compra física o en línia

El consumidor espanyol no es defineix només com a digital o tradicional, sinó que adapta el seu comportament a cada situació. Un 40% declara no tenir preferència entre comprar en línia o en botiga física. Enfront d’això, un 32% continua apostant per les compres físiques, mentre que el 23% prefereix realitzar les seves compres en línia. Entre els quals trien el canal digital, la comoditat apareix com la principal raó, assenyalada pel 14%, seguida de l’estalvi del temps per un 12%. El preu també té un pes rellevant per al 9%, mentre que la rapidesa de lliurament i la disponibilitat de productes impulsa a un 8% en cada cas.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12