La programació de la segona jornada del Magnífic Fest va arrencar aquest dissabte al Recinte de les Firetes de Lleida a les 19.15 hores amb Valdivia i Carlos Ares. A les nou del vespre va ser el torn dels veterans Duncan Dhu i després van actuar Malmo 040, Mikel Izal, Zahara, Sexy Zebras i finalment el DJ Isaac Corrales. El festival va tancar portes a les 4.30 de la matinada.
En paral·lel, al llarg del dia es va celebrar novament el Magnífic Ciutat, apropant al nucli urbà propostes musicals de forma gratuïta amb convocatòries i concerts a Francesc Macià, Doctora Castells i el carrer Lluís Besa, als locals Tocata i Dabuten.
Pel que fa a la programació d’avui diumenge, repetirà el Magnífic Família, també al Recinte de les Firetes, amb actuacions adreçades al públic infantil i familiar que s’ofereixen de forma gratuïta.
Felicitats a Alaska
Aquest divendres, en la primera jornada del festival, va pujar a l’escenari Alaska amb Fangoria. Es va donar la situació que la seva actuació coincidia amb el 62 aniversari de la veterana artista, i quan el seu concert va acabar, el públic li va cantar de manera improvitzada la cançó d’aniversari, i alguns dels fans fins i tot duien globus gegants amb el número 62. Alaska es va mostrar visiblement emocionada i agraïda pel gest.