El pavelló municipal Antoni Roure d’Alpicat va acollir ahir a la tarda la segona edició de Corals contra el Càncer amb la participació d’una dotzena de formacions corals sota l’organització de Associació Contra el Càncer a Lleida (AECC).
El concert va comptar amb les corals Bellcamp d’Alguaire, Flor de l’Espígol de Rosselló, Clavellina de Torrefarrera, L’Alzina d’Alcarràs, Espiga d’Or de Bellvís, Flor de Lli de Linyola, Bellcant de Bellcaire d’Urgell, Llums de Veu de Pardinyes, La Primavera Artesenca d’Artesa de Lleida, Sant Bartomeu d’Alpicat, Contra el Càncer Lleida i Escola Orfeó Lleidatà. A més, hi van intervenir els alumnes de la coral de l’Escola Municipal de Música d’Alpicat.
El vicepresident de la Diputació de Lleida, Agustí Jiménez, va donar les gràcies a l’Associació Contra el Càncer de Lleida per totes les accions que du a terme i per posar en valor el “binomi cultura i solidaritat”, que reforça el poder terapèutic que tenen “la música, el cant i les disciplines artístiques”.
També hi van intervenir Joan Gilart, alcalde d’Alpicat, i Sisco Maranges, president de l’AECC Lleida. També es va fer un parlament d’agraïment a càrrec d’Encarna Mecias, presidenta de l’AECC Alpicat, mentre que la lectura del manifest del Dia Contra el Càncer va anar a càrrec d’Àgueda Gasión, que ha patit aquesta malaltia