Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Dos partits de sanció per Gabri i un a Moró i One

L’Atlètic Lleida viatjarà al camp de l’Eivissa sota mínims, però amb la intenció de recuperar la seva millor versió per intentar puntuar

FOTO_A. L. L’equip lleidatà intentarà sortir de la cua el pròxim diumenge

ARTICLES - ZONA 2

El Comitè de Competició de la Federació Espanyola de Futbol ha imposat dos partits de sanció a l’entrenador de l’Atlètic Lleida, Gabri, després de la seva expulsió en el partit del passat cap de setmana davant el Sant Andreu.

Gabri ha rebut aquest càstig per protestes a l’àrbitre principal. A més, el Comitè també ha sancionat amb un partit a Miró Sidibé i Ado One per acumulació de targetes.

Les baixes s’afegeixen a les moltes lesions que pateix l’equip. “Venim de dues o tres setmanes tenint als mateixos jugadors i context amb pocs jugadors. És el que tenim i amb això cal confiar al màxim, competir el millor possible i esperar que la gent es vagi recuperant”, va manifestar el tècnic.

Pel que fa al partit de diumenge al camp de l’Eivissa, Gabri considera que “ens hem d’adaptar al camp i el rival. Si una de les seves virtuts és el joc directe, cal intentar fer poques faltes i minimitzar les seves virtuts. Nosaltres proposarem el que hem intentat sempre, tot i que sabem que ens haurem d’adaptar”.

Pel que fa a Carlos Cobo, primer fitxatge del mercat d’hivern, va dir que “el jugador ha arribat bé, però això només es pot veure en els partits. La idea és que diumenge viatgi i inclòs pugui sortir en l’onze inicial”.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8