Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Deu morts en un tiroteig en un centre educatiu d’adults a Suècia

Entre les víctimes hi ha l’autor dels trets, de qui descarten qualsevol relació amb el terrorisme o amb bandes criminals

FOTO_ Kicki Nilsson (EFE) Els policies intenten accedir al centre poc després del tiroteig

ARTICLES - ZONA 2

Una desena de persones van morir ahir en un tiroteig en un centre educatiu per a adults a Örebro (200 quilòmetres a l’oest d’Estocolm), va informar la policia sueca.

El cap de la policia d’Örebro, Roberto Eid Forest, va assenyalar en roda de premsa que el presumpte autor figura entre els morts, que es treballa per identificar les víctimes i que no podia precisar el nombre de ferits. 

“En aquests moments estem segurs que no hi haurà més atemptats. Les escoles en què es va protegir professors i alumnes ja han estat evacuades”, va dir Forest.

El tirador no era conegut per la policia, que creu que va actuar sol i no està relacionat amb bandes criminals, a més de descartar inicialment que pugui tenir vincles amb organitzacions terroristes. 

“Continuem creient que tenim l’autor principal, encara que no excloem que hi hagi més persones vinculades”, va dir el cap de la policia.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12