Dèria 3435 és el nom artístic de la nova etapa d’una banda de Lleida que se suma a l’escena del punk-rock alternatiu amb temes propis en un repertori que es completa amb versions dels grans.
La història del projecte es remunta al 2010 amb Josep Rius, cantant i compositor de les cançons. El 2018 el grup pren energia i consistència fins a consolidar-se amb les incorporacions del baterista Jorge Acedo, a qui segueixen el guitarra solista Roger Regada i el baixista Geri.
Aquest any, Dèria 3435 ha gravat als lleidatans Nomad Estudio dos singles amb temes propis, un amb el nom homònim ‘Dèria’ amb les cançons ‘When the work is all done’ i ‘Born in the Middle’, i un altre titulat ‘Anger Management’ amb les cançons ‘My Inspiration’ i ‘Darling’.
“Aquesta nit farem la presentació de les maquetes i donarem inici a la gira” explica a LA MAÑANA el quartet convidant a la cita (21.00 hores) al Sisbris. Les versions que inclouen als directes són de Motörhead, Ramones o Black Sabbat.