Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Demanen 3,5 anys per intentar introduir cocaïna a la presó

L’acusat havia amagat la droga dins d’uns pantalons en una bossa que tenia com a destinatari el seu germà empresonat

binary comment

ARTICLES - ZONA 2

La Fiscalia de Lleida demana 3 anys i 6 mesos de presó per a un home per un delicte contra la salut pública per presumptament intentar introduir cocaïna dirigida al seu germà al Centre Penitenciari Ponent de Lleida.

Els fets van tenir lloc l’octubre del 2023 quan l’acusat va anar a visitar un intern, que era el seu germà, i va lliurar a l’entrada una bossa amb roba. Els funcionaris van registrar el contingut del sac i, amagades dins d’uns pantalons, van trobar dues bossetes amb 0,69 grams i 0,15 grams de cocaïna amb un valor al mercat il·lícit de 97 euros. Davant d’aquest fet, el ministeri fiscal demana un total de 3 anys i 6 mesos de presó a l’acusat i una multa d’uns 200 euros.

A més, la Fiscalia de Lleida sol·licita 4 anys de presó i una multa de 1.200 euros per a un home acusat d’un delicte contra la salut pública. Segons el ministeri fiscal, el novembre del 2023 la Guàrdia Urbana de Lleida va interceptar un grup de persones consumint drogues al carrer i a una d’aquestes persones li van localitzar amagats 37,60 grams d’haixix amb un valor al mercat il·lícit de 307,90 euros i 2,60 grams de cocaïna amb un valor de 299,92 euros. A més, portava 236,60 euros amb diners fraccionats.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8