L’UCAM Múrcia va fer oficial ahir la rescissió del contracte amb Dani Garcia, que d’aquesta manera podria continuar al Força Lleida la propera temporada. El jugador també és a l’agenda de Manresa i Girona.
Garcia va jugar aquesta temporada al Hiopos en condició de cedit pel club murcià, però amb la seva continuïtat i la presència d’Adrià Rodríguez no es tancaria la posició de base, ja que la intenció del club seria portar-ne un altre.
A l’agenda del club també hi ha d’altres noms i opcions obertes, tot i que encara no s’han tancat.
El club estaria interessat també en l’arribada de Wesley Van Beck, actualment a La Laguna Tenerife, i negocia amb Howard Sant Roos, que també sortirà de Múrcia. El primer és un tirador pur que enguany ha tingut poc protagonisme: 28 partits, 15 minuts, 8,9 punts i un 50,9% en triples. El segon és un aler que ha jugat una mitjana de 20 minuts, aportant 7,4 punts, 3,8 rebots i 1,7 assistències. També s’ha ofert Elias Valtonen.













