“Som tradicionals”, va dir aquest dissabte Custo Dalmau, el dissenyador de Tremp i director creatiu de la firma Custo Barcelona, que va presentar a la Mercedes-Benz Fashion Week Madrid una col·lecció on imperen l’art, codis urbans com els centelleigs metal·litzats i el grafisme, senyal d’identitat de la marca.
‘We art Custo’, un joc de sons, és el nom de la col·lecció amb què vol demostrar la legió de seguidors de la firma i “al mateix temps posar de manifest la seva vinculació amb l’art a l’hora de crear”, va dir en una entrevista amb EFE Custo Dalmau aquest dissabte.
Una manera de redefinir els límits creatius de la firma que, tot i formar part de l’avantguarda en el disseny amb teixits tecnològics, aposta per “la intel·ligència natural més que no pas per l’artificial”.
La col·lecció que ha pujat a la passarel·la a Madrid està construïda en tres fases: la primera es va presentar la setmana de la moda de Nova York, la segona aquest dissabte a Madrid i culminarà la setmana que ve a Milà (Itàlia).
Peces dirigides a dones que busquen expressar “seguretat i individualitat”, amb llargs mínims, colors intensos, fils metal·litzats i el grafisme com a identitat de marca.
“No seguim les modes, creem peces dins de la nostra identitat per vestir una dona que s’emocioni amb el que porta”, va apuntar Custo Dalmau, que com és habitual a la firma, segueix invertint en R+D per desenvolupar nous materials.