El segon dia del saló FormaOcupa va ser protagonitzat per la gran ‘novetat’ d’aquesta 19a edició: les cites laborals exprés (en anglès ‘speed job dating’). 50 empreses es van trobar amb 284 visitants que buscaven sortir amb un lloc de feina sota el braç.
Entre els llocs de treball que es van oferir hi havia el de tècnic de laboratori, teleoperador, personal de neteja, administratiu i auxiliar administratiu, gestor de rutes, programador, personal de manteniment, o també agent comercial, professional de la salut i veterinari de producció animal.
En els dos primers dies van assistir al FormaOcupa 2.101 alumnes (549 només ahir). Alguns d’ells es van desplaçar amb el transport gratuït de la Diputació, que va finalitzar ahir. El Patronat de Promoció Econòmica va organitzar ahir el taller ‘Emprenem jugant’, on es va potenciar el lideratge o la creativitat dels i de les participants.













