Cervisia Lleida, saló organitzat per la Federació de Colles de l’Aplec del Caragol (Fecoll) i el grup Mahou-Sant Miguel, va tancar ahir la seva quinzena edició, registrant un gran èxit de públic i un recompte final d’unes 55.000 consumicions en total, uns bons resultats que el president de la Fecoll, Ferran Pèrdrix atribuïa a “l’ampliació d’horaris i programa musical, juntament amb la bona climatologia”. A la vegada, també va agrair i destacar el paper dels noranta voluntaris de trenta-dos penyes que han fet possible aquesta edició.
El saló ha programat tota una sèrie d’activitats que combinaven gastronomia, música i la degustació de 37 cerveses diferents elaborades o distribuïdes pel grup Mahou-San Miguel d’arreu del món, repartides en vuit barres: San Miguel, Mahou, Alhambra, Internacional, Prèmium, Craft, IPA i Metabar Fastfest. Destaca en aquesta edició la incorporació, a la barra d’Internacional, de l’Spaten Münchner Hell, una lager lleugera amb més de sis-cents anys d’història cervesera.
Aquesta quinzena edició del saló ha continuat amb el sistema de polseres cashless iniciat l’any passat. L’adquisició de la polsera permet participar, prèvia inscripció, en un sorteig que té previst lliurar fins a vint-i-cinc premis, onze més que l’any passat.
El saló va acabar ahir amb una nova jornada en què va omplir-se la plaça de la Llotja, per gaudir de la cervesa i d’altres activitats, com els jocs per als més petits o els concerts i sessions de DJ’s.