Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Capella liderarà el grup d’ERC al Parlament enlloc de Jové i Vilalta

Junqueras pensa en l’exconsellera lleidatana, en Joan Ignasi Elena i Jordi Albert per dur el control parlamentari del partit

FOTO_ Bernat Vilaró (ACN) La nova secretària general d’ERC va exercir ja ahir com a portaveu del partit

ARTICLES - ZONA 2

El renovat president d’ERC, Oriol Junqueras, dona per fet el control del grup parlamentari. La direcció d’Esquerra a la cambra la comanda ara Josep Maria Jové (president), exmembre de Nova Esquerra Nacional -la llista que va perdre dissabte-. L’acompanya Marta Vilalta (portaveu), propera a aquesta candidatura. 

Això faria que Jové i Vilalta -propers a Marta Rovira i enfrontats a Junqueras- deixessin de liderar el grup.

Junqueras rumia fer canvis a la direcció del grup i situar-hi l’exconsellera Ester Capella, l’exconseller Joan Ignasi Elena, i Jordi Albert, portaveu adjunt. A més, Lluïsa Llop (nova secretària de Projectes Municipals) substituirà Laura Vilagrà, que deixarà l’acta al gener. Si hi hagués alguna nova baixa per Barcelona entraria Oriol López, nou secretari general adjunt d’ERC.

D’altra banda, la nova secretària general d’ERC, Elisenda Alamany, va explicar que el partit no crearà de moment cap equip per negociar els pressupostos del Govern d’Illa. Tant Alamany com Junqueras mantenen que no hi haurà nous acords amb els socialistes fins que no es compleixin tots els pactes assumits a Catalunya i Madrid.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12