Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Cap de setmana de circ amb 9 espectacles al segon ‘Festaire’

FOTO_ Eudald Salse Imatge d’un dels espectacles de la primera edició del festival de l’any passat

ARTICLES - ZONA 2

El festival de circ Festaire, que celebra la seva segona edició els dies 5 i 6 d’abril a Bellcaire d’Urgell, va presentar ahir la programació, pensada per a tota la família, amb especial incidència per als més petits, que inclourà nou espectacles que combinen els malabarismes, les acrobàcies i els números de clown, a càrrec de set companyies de primer nivell, segons explicava el director artístic del festival, Pere Toro.
El dissabte dia 5 actuaran la companyia Penelope y Aquiles, amb el seu espectacle ‘El senyor de les Baldufes’, a la pista descoberta (18.45 hores) i la Cia La Tal, que presentarà ‘The Incredible Box’ al poliesportiu (20.00).

Diumenge 6 d’abril començarà a les 11.00 amb els tallers de xanques i equilibris, a càrrec d’Improvisto’s Krusty Show, a la plaça del Mercat; i continuarà amb Ton Muntané i el seu nou espectacle ‘Soliloqui’, al carrer Major (12.20), Guga & Sílvia, que representaran ‘Here we go’, a la plaça 1 d’Octubre (17.00) i, finalment, acabarà amb l’artista José Luis Redondo i la proposta ‘Ricky, el professor de tenis’, a la pista descoberta (18.00).

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12