El Sindicat de Tarrés ha tancat el primer trimestre de l’any amb uns resultats globalment positius, malgrat una lleugera davallada en l’ocupació respecte al mateix període de l’any anterior. En concret, l’ocupació ha disminuït un 6,19% en comparació amb el primer trimestre de 2025. Tot i això, els indicadors econòmics mostren una evolució favorable, amb un increment del 15,59% en el preu mitjà de les estades i un augment del 4,65% en el REVPAR (ingrés per apartament disponible).
Segons Òscar Balsells, gestor del Sindicat, “encara que les estades han disminuït una mica respecte a l’any passat, estem molt satisfets, ja que la destinació Camins de Pedra ha assolit un 62,29% d’ocupació en uns mesos que no són fàcils perquè vinguin turistes a Tarrés. Però sens dubte el més important és que, tot i això, l’ingrés per apartament disponible ha augmentat”.
Als allotjaments cal sumar l’oferta gastronòmica que ofereix el Sindicat, amb un Bufet Garriguenc que atreu molts visitants els cap de setmana. Així mateix, el turisme actiu que visita Tarrés per practicar senderisme (compta amb un Centre de Senderisme) o ciclisme (circuits de BTT dins de l’anomenat Espai Ciclisme), és un altre actiu molt important per al Sindicat.
A part de tota l’oferta del Sindicat i del projecte Camins de Pedra, la població de Tarrés disposa d’altres allotjaments rurals, d’una àrea d’autocaravanes i de nombrosos atractius naturals i patrimonials (la concentració més gran de forns de calç de Catalunya), que fan d’aquest petit poble de les Garrigues un indret altament recomanable per visitar i descobrir.














