Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Bimba y Lola, una col·lecció de dècims del segon molt repartida

La firma de moda va adquirir el 70.048 a Madrid i el va distribuir per les botigues del grup tant a Galícia com a la resta de l’Estat

Treballadores d’una seu de Bimba y Lola a Oviedo, celebrant el premi (Eloy Alonso / EFE)

ARTICLES - ZONA 2

Acostumada a ser notícia per les seves col·leccions de moda, Bimba i Lola (que també té una botiga al Carrer Major de Lleida) ho va ser ahir per una altra de molt diferent, la dels dècims que es van repartir els seus empleats a tot Espanya, especialment a la seva seu de Vigo, on van tocar prop de 97 milions d’euros del segon premi.

La firma, que té 20 anys, va ser fundada el 2005 per les germanes Uxía i María Domínguez, nebodes del dissenyador Adolfo Domínguez, i fa només uns mesos que va traslladar les oficines centrals a l’immoble de l’Avinguda de Madrid, en què treballen desenes de persones. Allà hi va haver un murmuri passades les 9.21 hores, quan va sortir el 70.048, el segon premi. La fortuna havia somrigut als treballadors de Bimba i Lola. Cada dècim suposa 125.000 euros i les participacions de 5 euros que van adquirir els treballadors atorguen més de 31.000. A mig matí van sortir a celebrar-ho a la porta de l’empresa, corejant el nom de l’empresa gallega, descorxant ampolles i saltant d’alegria. La sort de Bimba i Lola no es va reduir només a la seu de l’empresa a Vigo. El número, adquirit en una administració de Madrid, també es va distribuir per les botigues del grup tant a Galícia com a la resta d’Espanya.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)