El grup Banished ha iniciat aquesta setmana una campanya ‘Crowdfunding de Verkami’ amb l’objectiu de trobar finançament per concloure amb els darrers detalls del que serà el seu segon àlbum, ‘Chaos In The World’, gravat i barrejat a Lleida al Nomad Studio amb el també músic Xavier ‘Terry’ Esterri.
“Som a la fase final del nou disc que inclourà deu temes propis de pur metal” explica a LA MAÑANA el guitarrista Sergio Donoso qui juntament amb l’altre guitarrista, Álex Águila, va crear aquest projecte musical a Binéfar el 2010. Luis Miguel Rabadan (veu), Sergio Isabal (baix) i Abel Irigaray (bateria) completen les files d’aquesta banda de thrash-metal.
Banished anuncia que el mastering es tornarà a realitzar al Audiosiege Studio de Portlant, al estat americà d’Oregon, “on ja ho vam fer amb l’anterior disc”, afegeix referint-se al ‘A New Beginning’.
Pel 24 de març està previst l’enregistrament del nou videoclip amb el tema que dóna títol al treball, sota la direcció de Txema Zuriarrain que ja es va encarregar del videoclip de ‘Falsehood’ de la seva referència anterior.
“Esperem tota l’ajuda possible per dur a terme amb èxit el projecte perquè estem segurs que no defraudarem amb el nostre àlbum”, conclou el guitarrista recordant que aquesta vegada el disseny ha estat encomanat a Luis Miguel Fernández.














