Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Balaguer reivindica la dansa aquest 29 d’abril

ARTICLES - ZONA 2

Amb motiu del Dia Internacional de la Dansa la Paeria de Balaguer ha llençat la proposta de ballar des de casa i penjar-ho a les xarxes socials amb l’etiqueta #DID20Balaguer. Com ja es va fer el Dia Mundial de l’Activitat Física o Sant Jordi, des de la capital de la Noguera s’aposta per les xarxes socials per seguir celebrant aquestes jornades sense trencar el confinament marcat per aquests dies.
A més, des de La Xemeneia, espai de dansa i creació, també s’ha penjat un vídeo on es veu part de l’alumnat i el professorat reivindicant aquest dia amb imatges d’anys anteriors però també d’actuals.
Tot i la incertesa del moment des de l’àrea de cultura s’està treballant amb la programació de tardor primavera que incorporarà més espectacles de dansa. A més, des de la Paeria s’apunta que ara que els equipaments culturals tindran limitacions de capacitat, és el moment que les arts escèniques i la cultura ocupin la via pública perquè arribin a més gent. El Paer de cultura, Arnau Torrente, apunta que ja s’estava treballant en aquesta línia i que les circumstàncies del moment poden accelerar aquesta transició.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8