Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

‘Arriba la Festa Major’ a la Llotja amb Lo Pau de Ponts

El cantautor català “juga a casa” el proper 14 de novembre amb la seva gira que commemora 10 anys de trajectòria professional

ARTICLES - ZONA 2

El Pau Pinós, més conegut pel seu nom artístic, Lo Pau de Ponts aterra a La Llotja de Lleida el pròxim dissabte 14 de novembre a partir de les 19.00 hores amb la seva gira ‘Arriba la Festa Major’, un espectacle que té l’objectiu de “portar i recrear una plaça de festa major dins de La Llotja en aquest cas”, va dir l’artista.

La gira es va estrenar al local Luz de Gas de Barcelona el març d’enguany amb invitats com Joan Laporta, Artur Mas o la iaia Angeleta. A la inauguració va presentar un nou format en estil banda a través d’un grup creat especialment per a la realització d’aquest espectacle.
Amb cançons populars i pròpies, humor, “molta festa i una mica de tot”, Lo Pau de Ponts va explicar que la gira és per a tots els públics i que pretén aconseguir una participació activa de tots els espectadors.

L’artista va confirmar que en cada localització de la gira, busca la innovació i alhora connectar amb el públic de forma transversal, per tant, inclourà en tots els concerts la col·laboració d’entitats locals, per tal d’incentivar la pertinença i la implicació.

En el cas de l’espectacle que se celebrarà a la ciutat de Lleida, la Colla Gegantera de Ponts hi tindrà un paper especial juntament amb altres entitats de cultura popular de Ponent.

El cantautor va voler destacar que actuar a La Llotja de Lleida per ell és “jugar a casa” i que, com ja és un clàssic, “no hi podran faltar de cap manera els garrotins”. Així mateix, va dir que “la gira vol ser un agraïment” a la gent que des dels seus inicis va donar-li suport.

‘Arriba la Festa Major’ es va inaugurar a Barcelona i té cita fixada a Lleida, però recorrerà tot Catalunya amb actuacions a l’Era del Sot, Vic (7 de novembre, 13 euros), Lo Submarino, Reus (28 de novembre, 12 euros) i a Olot (12 de desembre), tot i que va apuntar que no descarta ampliar la gira durant l’any vinent.

Les entrades per les actuacions que es realitzaran durant el novembre, estan ja disponibles per comprar a través del perfil d’Instagram del cantautor (@lopaudeponts), i tenen, pel concert de la Llotja de Lleida, un cost de 14 euros per persona.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12