Almenys tretze persones romanen han desaparegut pels devastadors incendis del comtat de Los Angeles, que també han deixat fins ara onze morts. Encara no se sap si entre els desapareguts hi ha alguna de les onze persones que han mort en el sinistre.
Durant els incendis, les autoritats també han detingut 22 persones, 19 de les quals es trobaven a l’àrea afectada per l’incendi Eaton, mentre que els altres tres eren a la zona del foc de Palisades.
Segons la policia, els detinguts “es trobaven en zones on no havien d’estar”, i en concret dos van ser arrestats per entrar sense autorització en llocs d’emergència i violar el toc de queda que està en vigor des de les 18.00 fins a les 6.00 del matí hora local de Los Angeles.
La majoria de les detencions estan relacionades amb robatoris i saquejos, incloent-hi aplanament de morada, possessió de narcòtics i robatori d’identitat, van indicar les fonts. Un d’aquests individus està acusat de possessió d’arma de foc. La causa dels incendis, que han cremat més de 14.000 hectàrees i han obligat a evacuar més de 153.000 persones, continua sent desconeguda, i s’estudien totes les possibilitats. Fins ara, els bombers han aconseguit contenir al complet l’incendi ‘Lidia’, mentre que a la regió de Kenneth està contingut en un 80%, a Hurst en un 76%, a Eaton en un 15% i finalment a Palisades en un 11%.