Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Alcarràs substitueix la depuradora del Polígon Polinasa que va implosionar

ARTICLES - ZONA 2

L’ajuntament d’Alcarràs, gràcies a un ajut per part de la Diputació de Lleida, està duent a terme les tasques de substitució de l’antiga depuradora que donava servei al polígon Polinasa per una de nova, amb un cost de 213.021,54 €. Es tracta d’una depuradora que va “implosionar” l’octubre del 2024, un fet totalment estrany en aquest tipus d’infraestructures, però que la va malmetre i la va deixar fora de servei.

En aquest sentit, després que succeís aquest fet, l’ajuntament d’Alcarràs va començar a treballar per tornar a disposar d’aquest servei, indispensable i que té una gran incidència en la salut pública. Com que no entrava garantia, des dels serveis tècnics de l’Ajuntament es va treballar ràpidament per redactar l’informe tècnic i de necessitats i, seguidament, la redacció del projecte, que s’havia d’exposar públicament i que es va allargar fins a mitjans del mes d’agost 2025.

Des del govern de l’ajuntament d’Alcarràs, paral·lelament es va treballar per trobar la manera de poder fer front a una inversió sobrevinguda. És per això que, durant la visita del president Talarn el setembre del 2025 es va abordar i, la Diputació de Lleida, entenent la necessitat de la infraestructura va buscar la manera d’ajudar al municipi.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12