Aitona ha tornat a fer diana amb la seva darrera oferta turística durant la campanya defloració dels arbres fruiters, un iglú transparent per contemplar la posta de sol i les flors amb la millor llum. El turista pot, amb una copa de cava a les mans, gaudir del paisatge, les estrelles i descansar diverses hores. Fruiturisme, l’ens municipal d’Aitona, ha arribat a completar totes les reserves per a les pròximes tres setmanes que durarà la campanya turística. Al ritme d’una parella per dia, aquests iglús transparent, que Aitona anomena “la cúpula”, estarà ocupat tots els pròxims caps de setmana de març. Es tracta de l’anomenada experiència Premium de la campanya, que costa 55 euros, tot i que l’entitat ofereix desenes de propostes més que pretenen acollir durant tota la campanya al voltant de 20.000 turistes.
En paral·lel, Fruiturisme va participar el passat dijous 7 de març al Foro Floración: Motor de Desarrollo Rural, celebrat a Múrcia. L’esdeveniment va congregar una cinquantena de participants i la iniciativa fomenta la cooperació i el desenvolupament rural posant en valor la floració com a recurs turístic i econòmic. En el marc de la jornada, Fruiturisme va destacar la trajectòria d’Aitona i va explicar el paper i la participació de les dones com a guies turístiques no professionals. A més a més, va presentar les novetats de la campanya d’enguany.