El Barcelona va anunciar ahir que Aitana Bonmatí, el contracte de la qual com a blaugrana expirava el 30 de juny de 2025, continuarà en el club com a mínim fins a 2028.
L’actual Pilota d’Or –i la favorita per a revalidar-lo– va acceptar l’oferta del Barça malgrat tenir moltes més sobre la taula (com una d’11 milions del Chelsea) i, als seus 26 anys, estendrà la seva vinculació amb el club i serà la jugadora millor pagada. El club va anunciar la continuïtat de la migcampista dretana després que la signatura oficial tingués lloc en les oficines del club en presència de la futbolista, el president Joan Laporta, i el directiu responsable del futbol femení, Xavi Puig.
En unes declaracions emeses pel club blaugrana, la catalana va explicar que se sentia “molt feliç de continuar vinculada al club” i de començar la seva tretzena temporada vestint l’elàstica de l’entitat. “Quan acabi, seran 16 anys. No hi ha més que dir d’algú que és culer des de ben petita, amb aquest sentiment tan profund”.