Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Afectació al trànsit en l’autovia A-2 per obres de rehabilitació entorn de diversos municipis de la província de Lleida

Des de les 7.00 hores del pròxim dilluns i fins a les 13.00 hores del divendres 12 d'abril, i des de les 7.00 hores del dilluns 15 fins a les 13.00 hores del divendres 19 d'abril

ARTICLES - ZONA 2

El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible està executant les obres de rehabilitació superficial i puntualment estructural del ferm en l’autovia A-2, entre els km 443,760 (límit de província d’Osca) al 460, en diversos termes municipals de la província de Lleida.

Els treballs consistiran en el fresat i reposició del ferm de totes dues calçades entre el km 457,738 i el 459,510, i en els carrils de desceleració i acceleració de l’enllaç 458 (Lleida, A-22 Almacelles i Osca).

Durant el seu desenvolupament i per a garantir la seguretat dels treballadors i usuaris, es produiran les següents afectacions al trànsit:

Des de les 7.00 hores del dilluns 8 d’abril fins a les 13.00 hores del divendres 12 d’abril:

  • Tancament de la calçada dreta (sentit Barcelona) del tram comprès entre el pas de mitjana del km. 457,738 i el del 459,510, amb desviament del trànsit pel carril que s’habilitarà en la calçada oposada, que quedarà bidireccional.
  • Tancament del carril de desceleració sentit Barcelona de l’enllaç 458 (Lleida (Rovira Roure), A-22 (Almacelles i Osca). L’accés a aquests destins haurà de realitzar-se a través de l’enllaç 462 (Lleida/Alcalde Porqueres), N-230 Torrefarrera i Rosselló i realitzar en aquest el canvi de sentit.
  • Tancament del carril d’acceleració sentit Barcelona de l’enllaç 458 (A-2 Mollerussa i Barcelona, A-14 Vielha i Tolosa, N-240 Tarragona). Per a accedir a aquests destins, des d’aquest mateix enllaç 458 s’haurà de continuar sentit Zaragoza fins a l’enllaç 451 (L-800 Alcarràs i Gimenells) i fer el canvi de sentit.

Des de les 7.00 hores del dilluns 15 d’abril fins a les 13.00 hores del divendres 19 d’abril:

  • Tancament de la calçada esquerra (sentit Saragossa) del tram comprès entre el pas de mitjana del km 459,510 i el del 457,738, amb desviament del trànsit pel carril que s’habilitarà en la calçada oposada, que quedarà bidireccional.
  • Tancament del carril de desceleració sentit Zaragoza de l’enllaç 458 (Lleida (Rovira Roure), A-22 Almacelles i Osca). L’accés a aquests destins haurà de realitzar-se a través de l’enllaç 451 (L-800 Alcarràs i Gimenells) i fer el canvi de sentit.
  • Tancament del carril d’acceleració sentit Zaragoza de l’enllaç 458 (A-2 Fraga i Saragossa). Per a accedir a aquests destins, des d’aquest mateix enllaç 458 s’haurà de continuar sentit Barcelona fins a l’enllaç 462 (Lleida /Alcalde Porqueres), N-230 (Torrefarrera i Rosselló) i realitzar en aquest el canvi de sentit.

La circulació de transports especials quedarà limitada a una amplària de 3,5 m durant el període de treballs establert.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8