Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Actuació d’urgència en un pont d’Alàs i Cercs per un soscavament en un estrep

Els serveis tècnics de la Diputació de LLeida s’han fet càrrec de la reparació que ha costat 30.600 euros

ARTICLES - ZONA 2

El Servei d’Infraestructura Viària i Obres de la Diputació de Lleida ha dut a terme una actuació d’urgència amb l’objectiu de reparar el soscavament d’un estrep i una pila del pont de la LV-4051 que salva el riu Segre entre l’N-260 i el municipi d’Alàs i Cerc, a la comarca de l’Alt Urgell.
A través d’aquesta actuació, amb un cost de 30.629,12 euros (amb IVA), s’ha reparat la soscavació de l’estrep i la pila, aportant pedres d’escullera per consolidar i protegir els dos elements. També s’ha restaurat la llera, conduint-la pel centre dels dos ulls del pont i se li ha donat un pendent uniforme per evitar futures erosions al llit del riu.
L’actuació s’ha realitzat de manera coordinada amb l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) pel permís d’actuacions en domini públic hidràulic, amb el Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural de la Generalitat de Catalunya, per gestionar el Pla de Salvament de Fauna Autòctona a les masses d’aigua i el cos d’Agents Rurals.
Per a la reparació del soscavament de l’estrep i la pila s’ha optat per aprofitar les pedres sobrants de l’excavació que es va dur a terme a les obres d’eixamplament i millora de la carretera LV-4036 a Lles de Cerdanya, dutes a terme per la Diputació de Lleida, i que es trobaven acopiades al llarg del traçat, en els marges de la carretera.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12