L’exministre de Transports José Luis Ábalos demanarà la nul·litat de la sentència del Tribunal Suprem que l’ha condemnat a 24 anys de presó per ‘mossegades’ en contractes de màscares en plena pandèmia i per això al·legarà vulneració de drets fonamentals.
Així ho va anunciar ahir al seu compte de X en què realitza “una valoració de la sentència sobre el ‘cas Mascarillas’ basada exclusivament en la seva lectura”.
“Demanaré la nul·litat de la mateixa per la qual m’han condemnat a 24 anys de privació de llibertat per incórrer en vulneració de drets fonamentals durant la instrucció i acabar en una condemna que estava prederminada”, assenyala José Luis Ábalos.













