Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Una dona de Cremona, tercera víctima mortal per coronavirus a Itàlia

ARTICLES - ZONA 2

Ja són tres les persones mortes per coronavirus al nord d’Itàlia. Segons ha confirmat el conseller de benestar llombard, Giulio Gallera, una dona ha mort a Cremona, Llombardia. La víctima és una dona que estava hospitalitzada a oncologia i que també estava infectada pel COVID-19. Les altres dues morts són d’un home de 78 anys al Vèneto, amb patologies prèvies, i d’una dona de 75 anys a Llombardia. Segones els dades de govern italià, hi ha més de 150 persones contagiades al nord, d’Itàlia, la majoria a la Llombardia (89), amb les ciutats de Codogno i Lodi com a epicentres.
Aquest dissabte a la nit el govern italià va decretar el confinament a les zones més afectades per limitar el risc de contagi i va suspendre activitats escolars i actes públics, com el Carnaval de Venècia, així com el tancament de museus i la suspensió de diversos partits de futbol.
El coronavirus s’està estenent amb rapidesa pel nord d’Itàlia i ja es comptabilitzen més de 150 persones infectades. L’emergència sanitària ha obligat a suspendre els tres últims dies del carnaval de Venècia i també diversos partits de futbol de la Serie A italiana. “Hem signat amb el ministre de Sanitat, Roberto Speranza, l’ordre amb que es cancel·len tots els esdeveniments públics i privats, inclòs el Carnaval de Venècia, i el tancament d’escoles i museus fins al dia 1 de març”, ha confirmat aquest diumenge el president del Vèneto, Luca Zaia. La Llombardia i el Piemont també han ordenat que les escoles “de qualsevol nivell i grau” estiguin sense alumnes durant una setmana.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)