Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

La Paeria inaugura avui al Secà la nova Oficina d’Atenció Ciutadana

Està ubicada al centre cívic del barri i el nou equipament donarà servei també a Llívia, Balàfia i el nord de l’Horta

Imatge del Centre Cívic del Secà / FOTO: La Paeria

ARTICLES - ZONA 2

La Paeria inaugura avui la nova Oficina d’Atenció Ciutadana al barri del Secà de Sant Pere, la segona després de la de la Bordeta l’any passat. L’equipament donarà servei a Llívia, Balàfia i també el nord de l’Horta. Està ubicada al centre cívic i funcionarà en horari de 9 a 14 hores els dies feiners i també obrirà els dimarts a la tarda, entre les 16 i les 18, entre l’1 d’octubre i el 31 de maig.

Joan Crespo, president de l’AV del Secà, ha explicat que la intenció era tenir-la ja l’any passat a la vegada de la Bordeta, però no es va trobar un espai accessible. Ara, finalment, s’ha cedit un espai fins ara usat per la llar de gent gran a la planta baixa del centre cívic.

D’altra banda, Crespo ha explicat que l’entitat veïnal està fent “importants” canvis amb el Parc de Nadal i busquen voluntariat per poder-lo dur a terme.

Una altra mesura destacada és la constitució dins de l’AV de la Comissió de Comerços i Empreses del Secà, a més de la Comissió d’Amics del Secà per unir el voluntariat del barri i poder fer tasques petites de “manteniment”.

Finalment, Crespo demana acabar amb l’ús incorrecte de les zones de càrrega i descàrrega a Alcalde Porqueres, a més d’instar a començar amb el tancat del pàrquing del pavelló Juanjo Garra.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12