Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Bolsonaro proposa reformar el Poder Judicial que va condemnar el seu pare

FOTO_ Andre Borges (EFE) Flávio Bolsonaro, celebrant el seu triomf la nit electoral

ARTICLES - ZONA 2

L’opositor Flávio Bolsonaro, candidat més votat a la primera volta de les eleccions presidencials del Brasil, va afirmar ahir que si guanya la prefectura de l’Estat proposarà una sèrie d’esmenes a la Constitució, entre elles una per reformar el Poder Judicial.

Bolsonaro, que diumenge passat va obtenir el 47% dels vots, va defensar la reforma judicial argumentant que el Tribunal Suprem no s’atén al funcionament d’“una democràcia plena”.

El candidat del Partit Liberal (PL) també va advocar per esmenes constitucionals per prohibir la reelecció dels caps d’Estat, per reduir l’edat d’imputabilitat penal i per a una reforma tributària.

Tot i això, el fill de l’expresident Jair Bolsonaro va rebutjar els al·legats dels seus rivals polítics, que l’acusen de tractar de menyscabar la democràcia per acabar el que no va fer el seu pare, i va demanar “realisme” a la premsa.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12