El CTT les Borges Vall va rebre ahir un altre cop dur en perdre per un clar 0-3 en la segona jornada de la Champions League que s’està disputant aquest cap de setmana a la ciutat francesa de Lille. El seu botxí va ser el TTC Sokah Hoboken.
En la primera partida de la tarda, Cesc Carrera va perdre contra Benjamin Brossier per 7-11, 11-8, 7-11 i 10-12.
En el segon enfrontament, Marc Duran no es va poder imposar a Quentin Robinot. Els parcials van ser 8-11, 6-11, 13-11, 11-6 i 0-6. Aquest va ser el partit més disputat.
En el darrer duel, Jair Jimenez no va poder amb Olav Kosolosky per 5-11, 3-11 i 5-11. Avui, els lleidatans tancaran la seva participació en la primera ronda de la Champions League 26/27 contra el SKTS Havirov a les 16.00 hores, on buscaran marxar una victòria.













