Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El cicle Perifèria Cultural arriba a Coll de Nargó i dos nuclis d’Artesa de Segre

Amb Joan Garriga, Trèvol, Pepa Plana, Dues Llunes, David Carabén i Bikimel

FOTO_ Perifèria Cultural Joan Garriga, fundador de Dusminguet, actuarà a Coll de Nargó

ARTICLES - ZONA 2

Perifèria Cultural enceta el mes de setembre mantenint intacta la seva manera d’entendre la programació: propostes que dialoguen entre elles, artistes que comparteixen escenari des del relat i una mirada que reivindica els pobles com a espais des d’on també es pensa i es crea cultura contemporània.

Aquest proper mes de setembre, el cicle farà parada a Coll de Nargó, Montmagastre (Artesa de Segre) i Colldelrat (Artesa de Segre), a més de Colera (Empordà) i, per primera vegada, Calaceit (Terol). Cinc jornades que combinen música, teatre, circ i gastronomia de proximitat.

Entre els moments destacats hi haurà la segona edició del TEVA-MEVA, aquesta vegada amb Carles Belda i Feliu Ventura (Colera, 5 de setembre); la trobada entre Joan Garriga i Trèvol (Coll de Nargó, 12 de setembre); l’univers escènic de Pepa Plana i Dues Llunes (Montmagstre, 18 de setembre); una proposta concebuda especialment per al cicle que reunirà David Carabén i Bikimel, a més de Ferran Aixalà i Circ la Riota (Colldelrat, 19 de setembre); i el debut de Perifèria Cultural a Calaceit amb Quimi Portet, els menorquins A Romandre i una proposta de cant d’estil (26 de setembre).

Com és habitual, totes les jornades incorporaran una proposta gastronòmica coordinada per Sergi de Meià i vinculada al territori de la mà de diferents xefs convidats.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12