La segona jornada de La Liga va finalitzar ahir amb el partit entre dos equips que han retornat aquesta temporada a la màxima categoria del futbol estatal, el Màlaga i el Deportivo.
El duel entre andalusos i gallecs es va resoldre amb un empat a 1 i amb el repartiment de punts. Els anotadors van ser Aubameyang pels deportivistes,i Carlos Ruiz pels malaguenys.
En aquest sentit, els de la Corunya van començar sent millors sobre el terreny de joc i així es va plasmar en el marcador amb el gol d’Aubameyang en el minut 21 de partit. No obstant això, pocs minuts després, passada la mitja hora de partit, el Màlaga va empatar mitjançant un llançament de penal que va transformar Ruiz en el minut 34. L’enfrontament marxava a la mitja part amb la màxima igualtat.
Ja en el segon temps el domini del joc va canviar de bàndol i els malaguenys van ser molt superiors durant els 45 minuts restants, controlant la possessió de la pilota, i efectuant fins a 6 tirs més que el rival (10-4), encara que tots dos conjunts van xutar només a porta en tres ocasions. Tot i les ocasions, el partit no va veure més gols i es va firmar l’empat.
En l’altre enfrontament de la jornada de dilluns, l’Osasuna i el Llevant van empatar en el Sadar sense gols en un partit on els locals van ser superiors, però la bona actuació del porter del conjunt valencià, Ryan, va valdre per sumar un punt.
Els navarresos debutaven aquesta temporada després de l’ajornament del seu primer partit contra el Celta, i el Llevant va sumar el seu primer punt del curs després d’haver perdut en la jornada inicial.













