Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Creu Roja ajuda 711 persones refugiades en un any a Lleida

L’entitat va comptar durant el 2025 amb 125 places d’acollida en la fase de valoració i 55 en una primera intervenció de suport

ARTICLES - ZONA 2

Creu Roja Lleida va acompanyar 711 persones refugiades que van sol·licitar asil durant l’any passat, 377 de les quals eren homes i 334 dones. Pel que fa als dispositius d’acollida gestionats per Creu Roja Lleidaper a persones sol·licitants d’asil, el 2025 va comptar amb 125 places d’acollida en la Fase de Valoració Inicial i Derivació (FVID), que és la porta d’accés al Sistema d’Acollida de Protecció Internacional i Temporal i amb 55 places d’acollida estàndard (primera intervenció), que té com a objectiu cobrir les necessitats bàsiques i iniciar el procés d’integració.
Des de l’entitat, es proporciona allotjament (centres d’acollida o pisos), manutenció (alimentació i despeses bàsiques) assistència psicològica i social, assessorament jurídic respecte al procés d’asil, així com orientació sociolaboral i classes d’idioma i de coneixement de l’entorn.
Amb motiu del Dia Mundial de les Persones Refugiades, que se celebra cada el 20 de juny, Creu Roja recorda que més de 122 milions de persones al món es veuen obligades a abandonar els seus països d’origen i a iniciar un llarg i complex procés migratori, en un context marcat per rutes perilloses que es cobren milers de vides cada any.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12